Mistake-Kullen

Här kommer lite om Mistake-Kullen (2009)

Pelle Plutt Zilver Zäta

 

Mistake kullen

 

>> Födelsedatum: 17 September

 

>> Föräldrar: Pelle Plutt (Viltgrå, brunögd) och Zilver Zäta(Blå otter, eller ev. feltecknad, brunögd)

 

>> Ras: Lejonhuvad Dvärgvädur (Dvärgvädur/Lejonhuvad)


>>

Födda (datum): 17 September 2009

 

 

>> Leveransklara: November -09

 

>> Födda ungar: 2 st

 

>> Vid 1,2,3,4,5,6,7,8 veckors ålder: 1 st

 

>> Färger: Antagligen Blå otter eller viltgrå var färgerna vi trodde. Färgen som ungen var, är "okänd" fast färgen liknade Svart otter.

 

>> Namn: Look at Lovely Mistake (Love, död 11 Januari 2010) och Look at Little Mistake (Lillen, död första dagen=17 September 2009)

 

>> Övrigt: Mistake kullen, var igentligen inte planerad, Zilver fick 2 st ungar och en dog antagligen hade den frysit ihjäl, Lillen fick den heta. Jag och Frida hade Love några månader, han flyttade till mig. Men fick fel på bakbenen så avlivades.. Kan inte beskriva känslan som jag hade, och som jag får när jag tänker på det.


mamma Zilver


pappa pällä


Love


Boet, Love låg där , medans lillen låg utanför död. 


Jag saknar båda 2, något hemskt..... R.i.p.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0